2011/02/17

Talán észrevettétek, de nem lógók annyit a neten mint régebben.... és nincsenek elvonási tüneteim se :)))
Volt egy idő amikor én is éreztem, hogy ez már sok... valahogy megváltoztak a viszonyok és bennem is változik minden...más fontos dolgok kerültek előtérbe... persze azért létezem, csak most más dolgok foglalkoztatnak és rájöttem, - heuréka- feltaláltam a spanyol  viaszt :)))- amit gép előtt töltök, más hasznos módon is tölthetek...
Nem azt mondom a net is ad nagyon sok mindet... sokat tanulok, barátaim lettek a blog világba, de sok időt elvett belőlem:) és ahogy mondtam azt másra is fordíthatom...




Gondolat mára :)


…amikor hangoskodó gondolataidat
lecsöndesíted,
meghallod a nyugalom
hangjait.
Zajos elméd lágyabb
dallamokat,
csönd-játékot zenél
neked.
És suttogja a szép szavakat,
belsőd hárfáján szép zene
csendül,
képzeleted szép képeit
nézegeted…
nézz körül, és hallj-láss
csodát…

Hétszínvirágnál olvastam és igen csak igaz a mostani lelki állapotomra ....


by Szaszi

3 megjegyzés:

eszterda írta...

Igazán értelek! Szép napot Szilvi!

Eszter írta...

Jó-jó, de azért ne felejts el minket, jó?

Puszi

Hunszil írta...

Eszterda: Köszi :)
Eszter: Nem felejtek el senkit és követlek ahogy eddig ... csak én kevesebb időt fogok a gép előtt tölteni, de kedvenc blogbarátnőim ebbe az időbe beleférnek:)))

Blog Archive