2010/05/03

Helyzetjelentés....................

Eltűntem....

Kissé hanyagolom mostanában a blogírást, mert összejöttek újfennt a dolgaim.
Gőzerővel készülünk a százhalombattai kiállításra, készítettem, megterveztem a  meghívót, a képeket beválagottuk, címlistákat írtam, a Klagenfurtiak kép szállítását, szállás foglalását intéztem.
A múzeummal egyeztettem a szállítást, intézem a nyomdát, és elkészítettem a kép címlistákat, és a feliratokat is.
A gyerekekkel próbálom befejezni a színkígyót, amit én "agyament" kitaláltam :)))
Mellete megy a nagytakarítás itthon, és jöttek a kőművesek is egy kis betonozásra.
hát..... szép az élet ugye :))))

Aki erre jár és van kedve, szeretettel várjuk a Megnyitón vagy a kiállításon.


by Szaszi

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Te kis szorgos hangyalány!! Akkor Te is csak álmodozhatsz arról, hogy pihenésre késztett a tavaszi fáradtság! :)

Puszi

Blog Archive