2009/12/03

Közkívánatra.

A remoskával írt szösszenetemre igen sok kérdés merült fel, főleg, hogy hol lehet kapni.
Hát ez nem egyszerű.... írtam, hogy használt boltokban. Budapesten a  Vámház körúti Nagycsarnok melletti utcában ,táren a BÁV-ban lehet próbálkozni, vagy az Ecseri használt piacon és a újra megnyílt Verseny utcai piacon.i, illetve a Vaterán most megint vannak fenn remoskák licitálni kell.
Van még egy a 12.kerületben is- cím később. ( fejből nem tudom az utca nevét)
Kérdeztétek, hogy mennyi az ára én csak azt tudom, hogy én mennyiért vettem 5000 Ft.
De az ára nagyon szór .
Egy biztos utána kell járni, érdeklődni, nem úgy van, hogy oda megyek és rögtön a kezembe nyomják. Én vagy 1/2 évig jártam, hogy végre megtudjam venni.
Találtam honéapot is ( külföldi) www.remoska.com.uk; www.hoorayforhomecooking.co.uk-ennek van emailcíme is: jill@remsoka.co.uk.
De meglehet nézni a www.olcsobbat.hu; www.zsibvasar.hu-n is

Kaptam egy megjegyzést is aki elszeretné adni :)

Én éppen el akarom adni a Remoskamat, mert ajándékba vettem még a nyáron, de közben bővült a család és egy nagyobbat kell beszereznem ... Amit ajánlok az a modern Remoska, 2 literes és minden dicséret igaz amiket irtatok, nagyon szeretjük! Vadiuj, ki sincs bontva, ára: 30ezer Ft. Ha érdekel, irj a darli81@hotmail.com-ra. Üdv, Vera
Jó keresgélést.Remélem segítettem.

by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Blog Archive