2009/12/21

Kívánság :)


Gárdus Imre: Kívánság
Karácsonyra én egy szép álmot kérek
Üljön ott nagyanyám nagy könyvvel kezében!
Olvassa fel újra a Nádszálkisasszonyt,
és, mikor rossz vagyok, morcan csak rám szóljon.
Próbáljam ki újra első görkorcsolyám
legyen fenyőtűvel tele a kisszobám.
Nem kell a Jézuska, untam a mikulást
Nagyapa rajzoljon olyan bögyös macát
Aputól is kapjunk német képeslapot
Érezni akarom újra azt a szagot.
Kossuth cigarettát, meg a Kékes tévét
megvárhatom velük Szilveszterkor éjfélt ?
Szilveszter, karácsony,.. együtt volt a család
Ilyen álmot kérek a fenyőfánk alá!

Hancúr-nál  találtam ezt a karácsonyi kívánságot---------------------------------------

by Szaszi

4 megjegyzés:

mammka írta...

Nagyon a szívemből szólt....visszavágyunk a gyerekkorunkba...:)
Hogy van a nagybetegetek????

Hunszil írta...

Kedves Mammka !

Köszönöm kérdésed... kicsit jobban eszik, de egyre többet alszik...., a karácsony kissé most " Üres " lesz, mert ő szokott csengetni a gyerkőcöknek, hogy megjött a Jézuska:(
Most fa se lesz, anyósom kérésére csak az adventi koszorúim.
Talán most más lesz előtérben mint az ajándékozás, az együttlét fontossága.....és a srácok is átérzik majd ennek lényegét .

Hanczur írta...

Kedves Szilvi!

Köszönöm, hogy kitetted.
A szerző neve: Gárdus Imre = Hanczur
Legalább annnyira jól esett, mint amikor gyermekkoromban megdícsértek.

Hunszil írta...

Már is kiteszem a szerzőt és elnézésedet kérem, de annyira megtetszett és "magamévá" tettem, úgy érzetem rólam is szól, bár más élethelyzetben voltam akkor mégis átéreztem talán a lényeget:)
Örültem, hogy rád találtam ( Napmátkán keresztül:) )!

Blog Archive