2009/11/11

eltűntem:)

Kissé eltűntem......................miért, lassan két hete apósom újabb strokot ( ez volt a harmadik) kapott, mentővel vittük be a kórházba. Anyósom nagyon megijedt, mert a gyógyszereit, se tudtamár beadni, nem tudott vele kommunikálni ( eddig- még csak csak valami kis nyílás mindig volt hozzá) most semmi. Én rohantam oda, mert el is esett és anyósom nem tudta egyedül megemelni.Szóval mentő kórház.Nagyon rossz állapotban volt, az orvosok nem túl jót jósoltak... mindenki próbált felkészülni, nagyon nehezen ment, egy hétig szondás táplálták és infúzióval pótolták a folyadék hiányt. Sajnos ez a strok, mint kiderült a nyelő csövét érte , ezért megy neki nehezen a nyelés--> főleg a folyadékot nehezen tudja bevinni. Erre kapott valami gyógyszert. 1 hétig minden nap bejártam, imádkoztam néztük, hogy változik-e valami. Anyósom megijedt, hogy ha ilyen marad az állapota mit fog vele kezdeni. Aztán, úgy hét elején már evett kanálból valamicskét, joghurtot, tejbegrízt. Már kitudták 1 órácskára ültetni egy asztalhoz, és megetetni levessel főzelékkel, az ívás még mindig nehezen megy , de már javul.Infúziót kap minden nap. Sajnos kommunikálni míg mindig nem lehet, illetve érzelmeket érez, ha pl vidámak vagyunk-ami nagyon nehéz- akkor ő is mosolyog, vagy viccelődünk vele akkor felderül az arca, de amúgy se személyt se tárgyat már nem ismer meg. Szóval nehéz, út de haladunk. Tagnap is bent voltam nála. Én ebédeltettem meg, egész szépen evett és már 1 dl folyadékot is ívott. Türelem kell és kitartás. Közben elkedztem az Eu-s pályázat író tanfolyamot, és készülök a mestervizsgámra is... na meg úgye roham léptekkel itt a karácsony.A suliba a karácsonyi ünnepség megszervezése is az én feladatom.... ajándék készítés oda is a fellépőknek... Na majd meglátjuk. by Szaszi

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Átérzem a helyzeteteket... jobbulást kívánok apósodnak.

mammka írta...

Óóóó!Teljes szívemből együttérzek veled,nagyon hasonlókat élek meg én is,én a sógornőmmel!
Imádkozom értetek.Az én ilyen kórházas dolgaimat,bár nem hiszem,hogy erre most van időd,a www.nyavalygo.hu-n ,betegségek alatt olvashatod.Nagyon vegyes....
Nagyon nehéz ez nektek is!:(

Blog Archive