2009/10/01

Remoska Projekt



Pár napja vettem egy Remoskát. Régóta keresem már, most végre az egyik hasznát cikk kereskedő boltban félretettek nekem egyet és szerdán már hozhattam is haza.
Már csak ki kellett próbálni:) Ági a sógornőm ( akinek tavaly én adtam ajándékba ezt a klasz kis sűtőt) mindenféle finomságokat készít benne, sőt anyósom is isteniti ezt a gépet.
Szóval most már nekem is van, irány a főzés. Kicsit izgultam, mi lesz, leejtem, megsérül az üveg fedél, nagyon leég a kaja, itt lesz éhesen a nagyobbik fiam- a többiek horgászni vannak:) - szóval végül is egy életem egy halálom, neki álltam, kikentem oliva olajjal a remoskát, -Azt a tanácsot kaptam, hogy ki kell morzsázni is én így tettem, de legközelebb elhagyom ezt- bele tettem a krumplit feldarabolva, majd az előzőleg befűszerezett csirke felső combokat ( só, bors, fokhagyma, ,vegeta és egy csipet sültcsirke fűszerkeverék + hagyma 1 fej ) rá rétegeztem . Rátettem a fedőt és bedugtam a dugót a konektorba:) 
1/2 óra múlva már lehetett érezni az illatokat megforgattam a húsokat aztán 15 perc múlva újra és kb. 1 óra alatt kész volt a fennséges, puha inycsiklandozó étel. A fiam 2x is szedett belőle, én mível krumplit nem ehetek párolt zöldséggel ettem. 
Hát nagyon finom volt azt kellmondanom:)))
Hétvégén egy újabb próba amikor itthon lesz az egész család, és a nagy fiam 17.-ig szülinapját fogjuk ünnepelni .
Kérdés: Valakinek van remoska tapasztalata :) Receptje ???




Jaj és ezt találtam a Remoskával kapcsolatban :)

Remoska Logo

Mini Oven Mini Sütő

SIMPLE - VERSATILE - ECONOMICAL. EGYSZERŰ - SOKOLDALÚ - gazdaságos.

What is a "Remoska?" Mi az a "Remoska?"

Remoska Mini Oven is a versatile benchtop cooker that makes magnificent meals easy. Remoska Mini Sütő sokoldalú benchtop főzőlap, ami csodálatos ételek egyszerű.
Amazingly simple to operate with incredibly low power consumption, the Remoska is a revolutionary cooking experience. Bámulatosan egyszerűen működtethető hihetetlenül alacsony energiafogyasztás, a Remoska egy forradalmian új főzési tapasztalat.  It can roast, bake, grill, fry, toast and re-heat almost anything. Tud sült, süt, grill, krumplit, pirítóst, és újra hő szinte semmit.
Remoska combines stylish European design with quality features like the Easy-clean Teflon pan and stainless steel cooking lid (with built-in viewing window). Remoska egyesíti az európai stílusos kivitelben, minőségi jellemzők, mint az Easy tisztítható teflon serpenyő és rozsdamentes acél főzés lid (beépített megtekintési ablakban).
Compact and portable, Remoska can cook anywhere there is a power point - and does almost anything your conventional oven can do! Kompakt és hordozható, Remoska lehet főzni bárhol van egy Power Point - és ez majdnem minden, a hagyományos tűzhelyet tehetünk!
Remoska has extremely low power consumption - your power bills from cooking can be slashed. Remoska rendkívül alacsony fogyasztás - a hatalom által kibocsátott számlák főzési lehet húzni.

**********

Remoska is easy. Remoska egyszerű.

There are no knobs, dials, buttons, adjustments-that-need-to-be-made. Nincsenek gombok, tárcsák, gombok, beállítások, hogy a-need-to-be-meg.  Just a simple on/off switch. Csak egy egyszerű ki / bekapcsoló gombbal.  Put your food in, and wait until it's cooked. Tegye fel élelmiszer-, és várjon, amíg ez főzve.  Great results every time. Nagy eredmények minden alkalommal.  Easy! Könnyű!

Remoska is economical. Remoska gazdaságos.

Because it has such low power consumption, you save money every time. , Mert az alacsony energiafogyasztás, akkor pénzt takarít meg minden alkalommal.

Remoska is versatile. Remoska sokoldalú.

Re-heat frozen meals, bake a cake, toast sandwiches, do a whole roast dinner or whip up a batch of scones! Re-heat fagyasztott ételek, süt süteményt, pirítós szendvicsek, csinál egy egészben sült vacsorára vagy felkap egy tétel pogácsa!

Remoska is mobile. Remoska mobil.

Great for travelling or anywhere you need to cook away from home. A nagy utazó vagy bárhol szakács távol van otthonától.  All you need is a power point. Minden amire szükséged van van egy Power Point.

Remoska means less work. Remoska kevesebb munka.

The Prep/Cook/Serve design of the pan means less pots and plates. A Prep / Cook / Serve design a pán kevesebb cserepek és lemezek.  Everything from defrost and marinade to cooking and serving can be done in the Remoska pan. Mindent felenged és a pác a főzés és kiszolgálás lehet tenni a Remoska pan.  Less washing up -easy! Kevesebb mosogatás-easy!

Cleaning up is a breeze. Rendteremtés gyerekjáték.

All the cooking surfaces are Teflon® coated. Minden főzési felület Teflon ® bevonattal.  They just wipe clean. Ők csak törölje tiszta. (or you can put the pan straight in the dishwasher if you're feeling lazy)  No mess. (vagy tudod tesz a serpenyőt egyenesen a mosogatógépet, ha érzel magadban egy kis lusta) No rendetlenség.  No fuss. Nincs zaj.  And because you're cooking with a lid - there's no spatter to worry about either. És mert te főzés fedéllel - nincs csapkodás aggódni sem.

**********

You can cook anything in a Remoska! Tudsz főzni semmit a Remoska!

Fotó-Delicious Vegie StewFotó-Ízletes sült csirkeFotó-Sandwich Delicious PirítottFotó-Delicious Sült bárány
Roast meat and/or vegies, Toast sandwiches, Re-heat frozen meals, Cook cakes or scones, Bake bread, Make pizza, Cook omelette or a stew, Do bacon and eggs, Make casseroles or spectacular desserts....etc Sült hús és / vagy vegies, pirítós szendvicsek, Re-heat fagyasztott ételek, sütemények és Cook pogácsa, kenyeret sütni, Make pizza, Cook omlett, vagy pörkölt, Do szalonnás tojás, Make húsos vagy látványos desszerteket, stb ....

Remoska gives you freedom: Unlike your microwave, aluminium foil can be used. Remoska ad szabadság: ellentétben a mikrohullámú sütő, alumínium fólia használható.  Frozen meals, mini pies, or just meat wrapped in foil to keep the juices in (and make cleaning even easier!) Fagyasztott ételek, mini piték, vagy csak húst csomagolni fóliával tartani a leve (és még könnyebbé teszi takarítás!)
Ovenproof glass dishes or roasting bags or silicon cooking accessories can all be used with your Remoska. Ovenproof üveg edények vagy zacskók pörkölő vagy szilícium főzési kellékek mind használhatók a Remoska.
Best of all, anything you cook in your Remoska can use less oil and be healthier because you don't need to add oil to stop things from sticking - the teflon ® coating does the work and makes cleaning up a joy! A legjobb, hogy bármi, amit főz az Ön Remoska lehet kevesebb olaj és egészségesebbek, mert nem kell hozzá olaj megállítani a dolgokat ragaszkodás - a Teflon ® bevonat nem teszi a munkát és a tisztítási öröm!


**********

Fotó-Delicious PizzaFotó-Delicious pogácsaFotó-ízletes csirke PanacettaFotó-Delicious PiskótaFotó-Delicious Apple Cake
by Szaszi

6 megjegyzés:

Pejho írta...

Szia Szilvi!

Kiserin keresztül találtam hozzád. Nagyon érdekelt a bejegyzésed, mert nekem ez a szó: Remoska- nagyon nosztalgikus. A telkünkön gyerekkoromban elég nomád körülmények voltak és sokszor használtuk.
Pl barackos piskótát is sütöttünk benne. Meg ha jól emlékszem rizskócát és persze húsételeket is.
Nyam-nyam... Régi szép idők!

Eszter írta...

Szia Szilvi!

Az egész családom szíve csücske a Remoska. Volt 3 darab, amit még egy külföldi barátnőjétől kapott az édesanyám. Szépen lassan mindegyik elromlott. Az utolsó tegnap előtt. Sejtheted hogy érintett minket! :(
Ezért nagyon megörültünk, hogy megtaláltunk Téged!
Nagyon szépen megkérlek írd meg, hogy hol lehet ilyen csodához hozzájutni napjainkban.
Meglennének a karácsonyi meglepik!!! :):):)
Előre is köszi!
Gyuri

Zoltan írta...

Szia Szilvi!

Gyerek koromban nekünk is volt remoskánk. Most szertnék venni egyet, de sehol sem találok. Tudnál segíteni, hogy Te hol vetted?
üdvözlettel:
Zoltán

Hunszil írta...

Kedves Zoltán, Gyuri vagy Eszter :9
Elnézést a késedelemért.
Szóval az enyém teljesen új, de használt boltban vettem.5000 Ft-ért és vagy 1/2 évig kajtattam mir meglett. Láttam néha a vaterán ott is ki lehet fogni.
Illetve van Szlovákiában is egy bolt, ha rá kerestek e neten kifogja adni, de é igen drágának találtam ezt a modern változatot.Egy-két ismerősöm azt mondta, hogy Szlovákiában még lehet kisebb boltokban kapni, hát próba szerencse.Esetleg meg lehet próbálni az ecseri és az új Verseny utcai piacot is.
Hát ennyi tudok segíteni:)

Várszegi Zsóka írta...

Kedves Hunszil,
ha néhány konkrétumot adnál, pl a szlovák bolt neve és a város, vagy a használtcikk bolt címe
Előre is köszönöm
Várszegi Zsóka

Verocs írta...

Sziasztok

Én éppen el akarom adni a Remoskamat, mert ajándékba vettem még a nyáron, de közben bővült a család és egy nagyobbat kell beszereznem ... Amit ajánlok az a modern Remoska, 2 literes és minden dicséret igaz amiket irtatok, nagyon szeretjük! Vadiuj, ki sincs bontva, ára: 30ezer Ft. Ha érdekel, irj a darli81@hotmail.com-ra. Üdv, Vera

Blog Archive