2009/06/03

Mégis :(((

Hát igaz esküdöztem, hogy nem folyok bele az évvégi hercehurcába, rendezésbe--> de valahogy mégis belekeveredtem. Torta rendelés, a tanárok megvendégelésekor segédkezés, terítés lebonyolítás, tanárok ajándékának csomagolása..... Szóval csak magamnak köszönhetem , hogy újra be vagyok fogva---de rendesen:(((((((((( Tegnap pontot tehettem egyik bevállalásomnak a torta rendelésnek. Találtam egy cukrászdát ( Muki cuki)ahol igen szép kreatív tortákra leltem... gondolkodtunk egy olyan forma tortán ami egy ballagó tarisznyát ábrázol, vagy egy osztálynapló alakún ahol egyik oldalon a nevek, másik oldalon az osztályról egy fénykép van, végül is egy fényképes torta mellett tették le a voksukat.

Hát ezek ők:) az összes őket tanító tanárral egyetembe
Legfelső sor balról a 7. a fiam :)))


Téglalap alakú Csoki torta, fehér marcipánnalés kis csoki díszítéssel, az osztályról egy fényképpel a közepén. Remélem klassz meglepi lesz a srácoknak :) Ellenérzéseim voltak ezzel a fényképes tortával kapcsolatban--> "felvágják, levágják" a fejeket ,"felkaszabolják" egymást, de a szülőtársak azt mondták pont ezt fogják élvezni, főleg, hogy egy olyan kép lett választva ahol a tanárok is rajta vannak " így nagyobb lesz az élvezet ?" mondták.................. Na .. mostmár csak péntekre kell szereznem egy jó régi fényképezőgépet, a műsorhoz, lehet, hogy ehhez még Budaörsre is ki kell buszoznom... mit megnem teszek ezért az osztályért :((( Aztán pénteken várhatom a tortát, előtte terem rendezés, terítés Ja és ma este megyek a csomagolásba segétkezni.........

Jövő héten ki a virágpiacra... virágok vétele, csokor készítés, vendésgé előkészítése stb. Pedig még csak 8-ból ballag mi lesz az érettségin :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

1 megjegyzés:

kiseri írta...

Ha van egy kis szusszanásnyi időd, kérlek, nézz be hozzám!

Blog Archive