2009/05/13

Kiállításra megyek :)))

Az egyesület ahova felvételt nyertem még tavaly:) kiállítást rendez Magyarpolányba. Én is részt veszek egy-két kerámiámmal.
Május végén 31-én pünkösd napján nyílik a kiállítás amin sajna nem fogok tudni résztvenni, mert Inas versenyen segédkezek:) / már több mint 5 éve:))), minden Mézes-mázas pünkösdön ott vagyok/szeretem csinálni.....
szóval tegnap volt a napja, hogy a tárgyaimat csomagoljam és elvigyem, mert holnap vagyis ma már szállítják is. Izgulok, remélem nem törik össze semmim:(((
A munkáim, amit kiállításra visznek:)))



4 megjegyzés:

Eszter írta...

Gratulálok a kiállításhoz és a munkáidhoz is, gyönyörűek!!

Puszi: Eszter

Hunszil írta...

Jaj nagyon köszönöm:))

csutkailda írta...

Szóval Te is részt veszel a Polányi Pünkösdön.
Én játszóházaztam volna, de most nem vállaltam el.
Évekig én is kiállítottam, de már úgy elfáradtam ebben.
Ilyenkor napokra Magyarpolányba szoktunk költözni.
Az idén szabadságra megyek a rendezvény ideje alatt.
Neked gratulálok! :)))

Hunszil írta...

Ilda Köszi....

Blog Archive