2009/05/20

Ballagunk:(

Picit... :) nagyon dühös vagyok... idén illetve már tavaly a kisebbik fiamnál nem vállaltam semmi osztály munkát, sok dolgom van bevagyok fogva máshol is ....2 cég könyvelése, suli mindenesként, itthon anyósoméknál is egyre többet kell lennem.... plusz a családom a saját munkám, szóval nem válalltam semmi pozicíót, semmi feladatot.
Hétfőn voltam a szülőin, ahol kiderült, hogy a ballagásra azon kívül, hogy a pénz be lett így-úgy szedve, semmi nem történt, közben nyakuknkon van a tanárok megvendégelése az ajándékozás stb. Mível ha azt akarjuk, hogy legyen is valami.. nekünk -van még egy asszonyság akivel évekig eggyütt csináltuk ezt a munkát- nekünk kell kezünkbe venni a dolgokat.
Kitalálni az ajándékokat, a tanárok megvendégelését, az ajándékok csomagolását...
A terem
díszítéséről már ne is beszéljünk......... szóval ott vagyok ahol a part szakad... még jó hogy nem egyedül...
Az előző két nap azzal telt, hogy ötleteltünk, kinek mit, most a beszerzések vannak, aztán majd a csomagolás, a megvendégelésre a torta, a kaja-pia:)- na csak lightos üdítők formájában hiszem csak 14-15 évesek :), megléte...
kivagyok:((((

2 megjegyzés:

mammka írta...

Nem csodálom,hogy kivagy!!!Ez rengeteg feladat,én a 3 gyerekkel ezen már túl vagyok,de nem kezdeném előlről.
Minek megvendégelni a tanárokat?????Ez új!Jó,persze,kedves dolog stb,de plussz feladat nektek.Elég macerás az ajándékok kitalálása is.
Ó,azok a régi szép idők,amikor csak virágot kaptak a tanárok tőlünk....réges-rég....
Sok erőt kívánok hozzá!

Hunszil írta...

Hát igen ne is tudom miért és hogyan alakult ez ki, a nagyobbik fiaméknál márt volt az is mi rendeztük. Ők meghívták az össze őket tanító tanárokat, műsorral készültek, és megvendégelték őket, közben pedig átadták az ajándékokat.
Az ajándékok kitalálása hát igen nehéz, mondhatni lehetetlen feladat:))) azért próbálkozunk:)))Igen hozzuk vissza a régi szép időket... akkor csak csokrokat kéne kötnöm:)))azt pedig szeretem, ja jut eszembe a fiamnak is megkéne majd csinálnom:)))
Köszi a kedves szavakat túl leszek rajta-előbb vagy utóbb-nem adom csak úgy fel.....

Blog Archive