2009/04/15

El tűntem- Neeeeeem :) csak egy kicsit :)

Eszter kérdezte, hova tüntem:)
Igazából nem tűntem el a süllyesztőbe, csak a fejem felé tornyosultak a dolgok.
Közeleg a kiállításmegnyitó a Százhalombattai Matrica múzeumban, és igen sok teendő van ilyenkor.
A képek összeszedése a kiállítóinktól, összeírása,lista készítése, rendezése,szállítása, minden meglegyen ott legyen-ne törjön össze semmi, aztán ha leért épségben, jön a rendezés.
Tegnap lent voltunk, elhelyeztük, kiraktuk.... a gyerek stúdió munkáit én rendeztem- mivel ahhoz is közöm van:-) - aztán címkét gyártani, vendégkönyvet előkészíteni, meghívókat küldözgetni, ha bárkinek valami óhaja-sóhaja van valahogy engem talál meg:) sógornőm megnyitó beszédét legépelni, átbeszélni vele, sajtó anyagot küldeni a lapoknak stb....
Délután pihenés képpen, azért egy jó fagyi még belefért :))) aztán vissza pestre, vásárlás, vacsora főzés, elugrottam a suliba, hogy mind
en rendben van-e és hullafáradtan 10,00-kor ágy 2008 Karithy szalonban tatott kiállításunk megnyitója

Csak aki csinálta már az tudja, mennyire nem könnyű egy kiállítást összehozni, hogy a megnyitón minden klappoljon:)
Most délelőtt van egy kis időm a könyvelés között, hogy bejegyzést írjak, hogy élek - nem sokáig:)- de kissé elfoglalt vagyok. Ha túl vagyunk a pénteki megnyitón újra többet fogok munkálkodni, írni.... azért este megszoktam nézni a bejegyzéseket.... most néztem meg miről maradtam ki ( Mákgubó) Sajna nem is tudtam semmi újat készíteni, de... most ezt kell csinálnom...


2 megjegyzés:

Eszter írta...

Szia, Te elveszett!!
Hát nem csoda, ha nem érsz rá blogolni, még olvasni is sok ennyi teendőt! Egy kalappal, beszámolót kérünk majd a sikerről!!! :)

Hunszil írta...

Jó köszönöm, azért figyelek ám:))) nagyon tetszik ám az új találmányod :)))
csak összeírom mi kellenne... szusszanok egyet és megy majd egy email:)))
Köszönöm az aggódást:)))

Blog Archive