2009/03/05

Szóbelizni voltunk

Gáborral tegnap elmentünk két iskolába is szóbelizni..
Sokat kellett várni- Gábor pedig nagyon izgult... bement, kijött és.....
- rosszul sikerült , csak angolul kérdeztek, szinte semmit nem tudtam, gyorsan akcentussal beszélt a tanárnő...kétségbeesett, majdnem sírt.
Ezek útán bandukolva hazafelé megbeszéltük a dolgokat... próbáltam megnyugtatni,- ami nem nagyon sikerült- azt mondogatta, hogyha ilyen lesz a másik suliba is akkor őt sehova nem veszik fel :(((
Hiába mondtam, hogy ő jó tanuló, viszonylag sok pontot visz, jó kommunikáló gyerek nem és nem.... szóval igen csak lefáradtam lelkileg, hogy erőt öntsek belé, ebéd után még mindig agyalt, hogy mi lesz a következő felvételi .
Eljött az idő indulás, oda értünk, behívták--> sőt engem is :( -féltem ,Gábort megkérdeztem akarja-e, hogy bemenjek és igent mondott, szóval leültünk és nagyon kedvesen elkezdték kérdezgetni őt, mi a hobbyja, honnan tud erről az iskoláról, mit gondol a szakról ahova jelentkezett - média- szóval semmi stressz, próbálták őt oldani... kérdezgették a családjáról, kedvenc tantárgyáról és a ECDL vizsgájáról is ami nek már megvann.
Nagyon dícsérték érte--> szóval 10 cm-el a föld felett járva jött el onnan és nagyon örülök, hogy vissza tért bele a jó kedv és az önbizalom.
Hát ennyi a tapasztalatom az idei középiskolai felvételiről egyenlőre- szombaton délben újra jelenésünk van :( egy másik gimiben.

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Szia Szilvi!
Akkor most már biztos, hogy ide nem vették fel, vagy a csak a fiad érzi úgy?

Hunszil írta...

Hát hogy is mondjam.. öszinte leszek, mivel a nagyobbik fiam oda jár és kerületünkben van az iskola, ezért van esélye- bár ő ezek után ( stressz, rossz emlék) nem tudom, hogy szeretne-e ide járni :(.
A másikba, ahol jól sikerült neki od több osztálytársa és barátai is mennének ez azért vonzó neki :)
Március közepén már biztosat tudok hova tud és akar menni- persze a mi " Elvárásaink" figyelembe vételével :)))

Hunszil írta...

Ja kérdésedre a válasz :) Ezt ő érzi ...:)

Blog Archive