2009/03/25

Esküvői játék


Na megcsináltam a szkennelést sajna kissé sötétek a képek és nem tudtam sokat javítani, azért remélem valami látszik a ruhámból( kölcsönöztük ) az apropója, hogy a színjátszós flitterrel volt kivarrva a derék és mell része- nem túl sok látszik belőle sajna.
A csokromat én készítettem ( az is ér valamit?) Mivel akkor a kerek romantikus csokor volt a divat- rózsákból összeállítva, úgy gondoltam én valami különlegeset szeretnék ( mert nem szeretem a rózsát :( ), ezért saját magam készítette csokorral álltam az oltár elé, csak fehér virág liliom, frézia és rezgő volt + rengeteg zöld, A csokorban szintén a ruhámhoz illő szinjátszós díszt tettem a harmónia jegyében :))),absztrakt vízesés formát szerettem volna így sikerült :)))Dísz volt a hajamban is ,egy csatot öltöztettem fel szintén fréziával és a vőlegény díszét is sikerült szépre kötnöm:))
A harmadik kerületben a főtéren volt a polgári esküvő- mitha visszarepültünk volna az időben...pár száz évet nagyon hangulatos volt + fehér WW bogár volt az esküvői kocsink... hát mindenki megnézett az biztos :)))
Hát igen röpke 17 év repült el azóta :)))

2 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Naná, hogy egy virágkötőtől az a legkevesebb, hogy a csokrot maguk megkötők is versenybe szállhatnak a különdíjért. Fő a kreativitás!
Abban az időben biztosan nagyon meglepődtek a vendégek, amikor ezt a csokrot meglátták, de ma már teljesen szokványos az ilyen vízesésszerű, akkor talán még extravagáns alkotás. És szépen összeállítottad. A ruhád is csinos, és olyan kedvesen félszegek vagytok mindketten a képeken. Köszönöm, hogy megmutattad!

Hunszil írta...

Sajna laborasszisztens voltam ott és akkor, de mindig nagy kedvencem voltés mai napig az a virágkötészet így el-el jártam hobbistaként tanulni. Így alakult, hogy magam kreáltam a csokrom:)
Köszönöm, szerintem ilyenkor mindenki egy kicsit meg van illetődve:)))

Blog Archive