2009/02/16

Fiam és a Középiskolai felvételi

Na beadtuk végre a fiam középiskolai jelentkezését.. nem volt túl egyszerű, rengeteg papírmunka volt vele...:( de már a suliba van, ahonnan küldik a központba.
A mór megtette a kötelességét a mór mehet :)...
Most már csak a szóbelik vannak hátra aztán kiderül melyik suliba nyertünk felvételt. Aztán ballagunk, már most vita van, hogy miben :(....
A fiúknak nyakkendőt szeretnének- bordót és egy logó lenne rajta- ez szép csak utána nem tudja a gyerek semmire sem használni, mivel a suli logójával díszített nyakkendő erre az 1 alkalomra használható.. után "ciki".
Idén nem vállaltam semmi közösségi munkát se osztály díszítést , se ajándék beszerzést..8 évig csináltam elég volt :)


A két fiam akik nem nagyon szeretik mostanában ha fényképezem őket... ritka alkalom egyike amikor mind a ketten rajta vannak és nem takarják ki magukat a képből :)))




4 megjegyzés:

Eszter írta...

Pedig igazán jóképű fiatalemberek!! :)
Sok sikert kívánok a sulihoz! /azt biztos, hogy nagyon örülök neki, hogy az én fiaim már túl vannak ezek az időszakon! :)/

Hunszil írta...

Hát igen 2 éve már egyszer én is túl voltam...:) de most újra és akkor most , nem szóltam "A "továbbtanulásról:) majd egyetem , főiskola ?
Kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond :)))

Lonci írta...

Lesz ez még rosszabb is kb 16-18 éves korban még hátat is fordítanak, aztán megint változik ne félj! Aztán ha kirepülnek még ez is hiányozni fog.

Hunszil írta...

Hát mit mondjak nem túl biztató :)
Nincs nyugalmas időszak? :)

Blog Archive