2009/02/26

Dühödt voltam, elkeseredett és nem kontroláltam magam..
Kiírtam magamból mindent és feltettem, nem lehet, nem szabad átgondolás nélkül
szörnyű de így van ,
megbántottam valakit..
nem gondoltam bele...
fáj...
zavarodott vagyok ...
talán- biztos nem kellett volna..
mint sokszor az életben a fejjel mentem a falnak.. KOS vagyok,
és úgy látszik átgázolok mások" érzelmein"---nem készakarva....nem tudatosan- sajna utána gondolkodom, mit kellett volna tennem és mit nem...........

Itt most mindenki előtt megkövetlek
, névtelenül-
--> aki magának érzi tudja...
Bocsánatot kérek tőle - Ha még olvas :(

Mindegy ezzel tartoztam neki és magamnak is..

Ebből is tanultam....

A régi énem azt mondta, hagyd a fenébe, menekülj.. töröld a blogod és mintha nem is lettél volna...én most így tartottam jónak leírni, bocsánatot kérni, mert bár kissé önfejű, szabadszájú vagyok, bocsánatot tudok kérni !

Oda állok és megteszem.... nekem így a tiszta ha vétettem...

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Szia Szilvi! Ugyan fogalmam sincs mi történt, de mivel én is KOS vagyok, mélyen átérzem, min mész most keresztül! Gyakran van, hogy durvára sikeredik a véleményem, érdes egy-két megjegyzésem, vagy egyszerűen "a la nature" kimondom amit mások becsomagolva adnak át a többieknek!
Van még időd tompítani ezeken a dolgaidon, de kérlek az őszínteséget akkor is tartsd meg, ha másnak ez esetleg fáj! Számomra választható a közlés csomagolása, de arról nem vagyok hajlandó lemondani, hogy azt mondjam el ahogy én látom, érzem a dolgokat, bármi lesz is a következménye!
Fel a fejjel!

Blog Archive