2009/01/12

2008 év röviden


2009 elején kicsit visszatekintek mi minden történt velem 2008 ban.

Előszőr is gőzerővel csinálom a sulinkat :) 2 kiállítás rendezésben vettem részt ( Százhalombatta-Matrica Múzeum, Karinthy Szalon -Budapest) a képek összeszervezésétől, meghívók készítéséig, szétküldéséig, szállítás,rendezés...virágok...szóval igen érdekes feladatokkat láthattam el.

Fazekasságban- iidén befejeztem a mesterkurzust, de nem megyek neki a vizsgának, mert nem érzem magam elég felkészültnek. A dolgozat még csak-csak de a tételek és a vizsgaremekek azt még meg kéne oldani:(((Még azt sem tudom melyik tájegységet kéne elkészítenem..(

MAjd 2010-ben fogok levizsgázni addig töröm a fejem.
Elkezdtem blogolni egyszerre 3-at is "csinálok"...-->saját 2,+ suli 1.
Próbálok aktuális maradni, elolvasni a töménytelen blogot amit szeretek....
2009-re nem fogadkozom, csak annyit, hogy érdekesebé teszem az olvasni valóimat, hogy egyre többen látogassatok el ide is...:)

Készítettem ide is az új Picasa3-al egy kis összefoglalót fazekasdolgaimból.

2 megjegyzés:

csarab írta...

Valami meseszép!

Hunszil írta...

Nagyon köszönöm a kedves szavaid, próbálkozom... van egy csomó dolog ami már 1x kivan égetve, de mázazás után fotózom és azokat is fel fogom tenni:)
Mégeszer örülök, hogy tetszik.

Blog Archive