2008/12/01

Végeztem



Szombaton (29-én) voltam az utolsó Mesterkurzusos előadáson.

Akkor kaptam meg a tételeket az oktatóihoz...igen csak későn, mivel január 5-ig be kéne adni a 40 oldalas dolgozatot, el kéne készíteni a tárgyakat vagy egy tájegység összes jellemző edény típusát, vagy egy edényféle összes táji változatát.

Ami azt jelenti, előszőr iski kéne találni, hogy mit is szeretnék, és gőzerővel neki állni korongozni... égetni, díszíteni, mázazni.

Ja és a tételeket összeszedni........+ 40 oldalas szakdolgozatot összehozni valahogy ( bár ez lenne a lekevesebb, mert a fazekas dolgozatom is 40 oldal volt- ezt kéne kiegészíteni egy kis oktatás technikával) mindezt január 5-ig amikor a nyakamon a karácsony :( és a családom :).

Úgy gondolom nem fogok most neki menni majd csak jővőre........
Bár a férjem biztat, hogy menni fog, de szerintem képtelenség, erre nekem rá kell készülnöm...
Nem akarom összecsapni se, meg a korongozás mivel nem minden nap ülők a gépnél kissé dööcgösen megymanapság.. bár azt mondják ezt sem lehet elfelejteni mint a bicajozást: )

Nincsenek megjegyzések:

Blog Archive