2008/11/05

Fáj a fejem

Tegnap nagyon rosszul éreztem magam, ezért egy sötét szobában feküdtem szinte egész nap annyira fájt a fejem. Semmihez nem volt kedvem csak túl akartam élni a napot.

El kellet mennem a suliba ahol dolgozom és nem szívesen de erőt vettem magamon és a hányingeremmel küzdve lassan mélyeket lélegezve eljutottam minden baj nélkül.

Akinek volt vagy szokott lenni migrénes fejfájása az biztosan tudja mennyire nehéz ilyenkor.

De jó hír, hogy egy régnem látott tanítványunk visszajött a nagy útról az " el camino-ról". Röviden mesélte el mi mindent látott, de az adventi készülődésen levetíti úti élményeit.

Már ezért érdemes volt be menni..sajna a fejem éjszaka is fájt... de örömömre reggelre 4 óra alvás után megszünt....Halleluja.

Ma szervezem a kirándulást, elkezdtem szervezni az adventi készülődésünket is, meg persze a karácsonyi ünnepséget. Zenészekkel egyeztetés, ki mit hoz... díszítések stb.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Archive