2008/07/03

Megnyitó után






Kedden volt az iskola megnyitója a Karithy szalonban. A nagy lótás futás, rendezés, kaja, pia, kiszolgálás, terítés után hullán jöttem haza.
Még jó, hogy volt segítségem Rafi személyében, mert Ági nem sokat segített. Ott volt Bayer Ilona és vele beszélgetett.
Kint a kertben megterítettünk, előkészítettünk mindent, hogy mire át kell menni csak topánkába bújúnk és megyünk.
Megnyitó előtti délelőtt egy kis meglepit készítettem a belső terembe - egy beállítást baldahinnal és fekvő csontvázzal, a csont kezébe üres borosüveggel - nagyon tetszett mindnekinek. Igen kreatív volt.
Közben jött egy új lány, aki szeretne jelentkezni szeptembertől, felvilágosítottam ..
Miután vége volt a megnyitónak rohanás át, sütik , űdítők előkészítése, majd jött a tömeg késő estig - amit én már nem vártam meg - beszélgettek, nosztalgiáztak

Nincsenek megjegyzések:

Blog Archive