2008/06/23

Levendula illat


Mindenkinek nagyon szép hetet !

Sajna megint lemaradtam a múzeumok éjszakájáról, pedig nagyon akartam menni,de még a kerámiaparkban is lett volna egy jelenésem a japán napon, sajna oda se tudtam kimenni.
Az utcánkban sétálva valami különös illat csapta meg az orromat, egy kertben tömegével nyílik a levendula illatnak sem semmi és a látvány is gyönyörű. Egy nénikétől én is vettem - felakasztottam szárítani, így is szuper a látvány. Ha találok a piacon töves levendulát újra veszek. A tavalyelőttit kipusztította a fűnyíróm.


Ja különben ha már itt vagyunkidén is leszTtihanyi levendula fesztivál
2008 június 16 - június 29 -ig

Levendula Fesztivál, Tihany

A június-július fordulóján virágzó, tízhektárnyi levendulaültetvény különleges látnivaló a Balaton partján. Virágzás idején szakember vezetésével és kalauzolásával szerveznek nyílt túrákat a Tihanyi-félszigeten található Levendula mező megtekintésére.

A levendulaaratás fontos eseménye a Levendula Fesztiválnak. A résztvevők a saját maguk szedte levendulából illatemléket kapnak ajándékba.

A kirándulás arra is lehetőséget ad, hogy az érdeklődők a félsziget természeti értékeivel, növény és állatvilágával is megismerkedjenek, továbbá sétát tegyenek a Belső-tó partján.

Nincsenek megjegyzések:

Blog Archive